Alleen ontspannende spelletjes

Willkommen Foren Mitglieder-Forum der Droste-Gesellschaft Alleen ontspannende spelletjes

• Dieses Thema ist leer.
Ansicht von 2 Beiträgen - 1 bis 2 (von insgesamt 2)
  • Autor
    derty
    Gast

Wil je wel eens gewoon spelen zonder er al te veel over na te denken? Ik heb de laatste tijd geen zin in strategiespellen of andere intensieve dingen — gewoon iets ontspannends met simpele regels. Heb je suggesties voor makkelijke, stressvrije spelletjes om mee te ontspannen?

#6318 Antworten
    lakidog
    Gast

Ja, ik snap die vibe helemaal. Sommige dagen heb ik geen zin in ingewikkelde functies of bonusrondes die een eeuwigheid duren om te activeren. Ik speel veel op monix bet, en het fijne is dat ze genoeg relaxte spellen hebben – simpele spins, zachte graphics, zelfs spellen met relaxte muziek. Mijn favoriet is een gokkast met strandthema’s en vloeiende animaties; het voelt als ontspanning op de achtergrond. Ik speel met kleine inzetten, net genoeg om het leuk te houden. Ik denk dat het geheim om ervan te genieten is om niet te veel te verwachten – het gewoon te laten draaien terwijl je ontspant. Eerlijk gezegd behandel ik het soms meer als een digitaal fidget-speeltje. Het houdt mijn handen bezig en mijn geest kalm.

Ansicht von 2 Beiträgen - 1 bis 2 (von insgesamt 2)
Antwort auf: Antwort #6318 in Alleen ontspannende spelletjes
Deine Information:

Unsere Webseite verwendet sog. Cookies. Bitte stimmen Sie der Nutzung von Cookies zu. Informationen zum Datenschutz

Die Cookie-Einstellungen auf dieser Website sind auf "Cookies zulassen" eingestellt, um das beste Surferlebnis zu ermöglichen.
Wenn Sie diese Website ohne Änderung der Cookie-Einstellungen verwenden, werden keine Cookies gespeichert. Wenn Sie auf "Akzeptieren" klicken, erklären Sie sich mit der Nutzung von Cookies einverstanden.

Weitere Informationen zum Datenschutz entnehmen Sie bitte unserer Datenschutzerklärung

Schließen